U bevindt zich hier: |
|
AGP_company_leaflet.pdf |
AGP Business Software is een ERP softwareleverancier met al meer dan 30 jaar ervaring. Door de jaren heen hebben wij ons gespecialiseerd in diverse disciplines van automatisering en de ontwikkeling van branchespecifieke ERP software. Het resultaat is een aantal zeer geavanceerde, branchegerichte software oplossingen voor diverse branches, o.a. voor projectorganisaties, handelsbedrijven, verhuurbedrijven, logistieke bedrijven, verhuisbedrijven en installatiebedrijven.
Onze ERP software oplossingen zijn functionele, breed opgezette administratieve, logistieke en financiële softwarepakketten met specifieke branchefunctionaliteit. Afhankelijk van de specifieke brancheoplossing biedt de software een volledig geïntegreerde totaaloplossing voor de processen relatiebeheer, inkoop, verkoop, voorraadbeheer, artikelbeheer, logistiek, calculatie, offertes, werkvoorbereiding, projectuitvoering, mobiel werken, planning, service & onderhoud, werkplaats, balieverkopen, scanning, productie, assemblage, facturering, document management, financiële administratie, uitgebreide rapportage functionaliteit en vergaande koppelingen met toepassingen via internet.
Bent u op zoek naar specifieke software voor uw branche? Wij hebben beslist de juiste oplossing voor uw organisatie. Doordat wij ons breed georiënteerd hebben in diverse softwaretechnologieën en branches, kunnen wij u te allen tijde deskundig en objectief adviseren.
Branchegerichte ERP software oplossingen:
AGP Trade voor handel en groothandel
AGP Projects voor project- en serviceorganisaties
AGP Installware voor installatiebedrijven
AGP Logistics voor transport, verhuis en expeditiebedrijven
AGP Rent voor verhuurbedrijven
AGP Jewel voor juweliers
Nederland | Belgiƫ / Luxemburg | Duitsland | Europa (Totaal) | Wereldwijd (Totaal) | |
---|---|---|---|---|---|
Totaal | 50 | --- | --- | 60 | --- |
Uitgebreide_documentatie_AGP_Rent.pdf |
AGP Rent bevat de volgende functies:
- Verhuur- en verkoopadministratie (offertes, contracten, etc. aanmaken)
- Diensten, facturatie, archivering
- Artikelen inclusief kostprijs en statistiek
- Relatie- en debiteurenbeheer
- Vaste activa, afschrijving, project- en klantmarge
- Service en onderhoud
- Meerdere magazijnen/standplaatsen
- Materiaalplanning in de tijd
- Financiële administratie
- Personeelsplanning, tijd- en urenregistratie
- Voertuig/ritplanning
- Inkoop/inhuur
- Management informatie
- Facturatie
- Voor- en nacalculatie
- Webtoepassingen
- Etc.
De documentatie van AGP Rent heb ik bijgesloten in de bijlage. Niet alle onderdelen van AGP Rent hoeven geïmplementeerd te worden. U bepaalt zelf welke onderdelen u wel wenst te implementeren en welke onderdelen niet. Graag lichten wij tijdens de presentatie de verschillende onderdelen van AGP Rent toe.
AGP Financial is een uitgebreid softwarepakket voor de financiële administratie van meerdere bedrijven en werkt geïntegreerd met AGP Rent. Naast de dagelijkse boekingsprogramma’s, biedt AGP Financial de gebruiker gereedschappen voor periodieke financiële overzichten, managementinformatie en jaarrapporten. Functies zijn aanwezig voor het inlezen van bankmutaties en voor automatische betalingen aan crediteuren.
AGP Documenten voorziet in het elektronisch archiveren van diverse documenten. Offertes en verkoopfacturen worden met de juiste kenmerken automatisch gearchiveerd. Documenten, zoals brieven en tekeningen, kunnen binnen het systeem geregistreerd worden per project, relatie, debiteur, crediteur etc. Verder voorziet AGP Documenten in een koppeling met Microsoft Word. Offertes en uitgaande correspondentie worden op basis van (huisstijl)sjablonen vervaardigd en gearchiveerd. De koppeling met Outlook zorgt ervoor dat e-mails uit Outlook geregistreerd kunnen worden in AGP Documenten per project, relatie, debiteur, crediteur, etc.
AGP Websuite maakt het mogelijk om snel en flexibel de backoffice data beschikbaar te stellen via het World Wide Web. Een aantal standaard functionaliteiten zijn hierin voorzien zoals;
Relaties opvragen;
Debiteuren/Crediteuren financiële gegevens;
Documenten opvragen;
Inkoopfactuur autorisatie;
Personeel- en transportplanning
Uren registratie;
De kracht van AGP Rent uit zich o.m. in:
- Een zeer flexibele opbouw en inrichting van schermen, waardoor optimaal gebruiksgemak is gegarandeerd.
- Overzicht van de lopende projecten en beschikbare voorraad tot detailgegevens. Wat is de voortgang? Wat is het resultaat?
- Ondersteuning van het volledige logistieke proces, van bestelling tot en met de levering met de mogelijkheid om iedere goederenbeweging op te vragen.
Klanten van AGP Rent zijn zowel grote als kleine bedrijven (van 1 user tot meer dan 100 users). Wij kunnen zowel kleine bedrijven bedienen als grote bedrijven door de modulaire opbouw van AGP Rent: kleine bedrijven hoeven slechts een kleine investering te doen in AGP Rent doordat ze alleen het basispakket aanschaffen. Grote bedrijven, die zeer veel functionaliteit wensen, schaffen additionele modules aan waardoor we ze de gewenste functionaliteit kunnen bieden naast het basispakket.