U bevindt zich hier: |
|
easysystems_purchasetopay.pdf |
Easy Systems ontwikkelt ERP-onafhankelijke software voor het optimaliseren van uw purchase to pay proces. Met onze intuïtieve en slimme software helpen wij organisaties om kostenvoordelen te behalen. Om dit te bereiken is het gebruiksgemak van de software van groot belang. Plezierig werken verhoogt de productiviteit en kwaliteit van het werk en dus het succes van de organisatie. De software van Easy Systems helpt organisaties om hun processen efficiënter, inzichtelijker en overzichtelijker te maken.
Wij ontwikkelen, implementeren en onderhouden een breed scala aan oplossingen op het gebied van factuurverwerking, contractbeheer, inkoopmanagement, declaratiemanagement en e-facturatie. Wij zijn partner voor de midmarket, maar bieden tevens passende oplossingen voor bedrijven met meer dan 250 medewerkers.
Purchase to pay oplossingen
De oplossingen van Easy Systems zijn ontwikkeld met als doelstelling het bewerkstelligen van kostenvoordelen binnen de purchase to pay keten. De software van Easy Systems helpt organisaties om hun processen efficiënter, inzichtelijker en overzichtelijker te maken.
Wij bieden uw organisatie meerdere, ERP onafhankelijke, geïntegreerde oplossingen om (onderdelen van) het purchase to pay proces te beheersen, sturen en bewaken. Easy Systems biedt de oplossing om met:
Nederland | België / Luxemburg | Duitsland | Europa (Totaal) | Wereldwijd (Totaal) | |
---|---|---|---|---|---|
Totaal | 28 | --- | --- | --- | --- |
easyinvoice_stappenplan.pdf |
Factuurverwerking
Easy Invoice is het facturenportaal wat gekoppeld wordt aan uw financiële (ERP) applicatie. Met deze web based oplossing kunt u inkomende facturen elektronisch behandelen en verwerken. Onze OCR software zorgt ervoor dat al uw arbeidsintensieve handelingen met betrekking tot het invoeren (scannen en herkennen) van inkomende facturen geautomatiseerd wordt. De facturen worden door de OCR software automatisch doorgezet naar Easy Invoice. Met Easy Invoice heeft u 100% controle over uw factuurstroom.
De oplossing werkt als volgt:
Scannen
De inkomende facturen worden gescand of ingelezen (e-factuur) in Easy invoice. Met onze OCR oplossing kunt u de factuurgegevens van uw facturen ook automatisch aflezen.
Boeken
De kopgegevens en de boekingsregels worden aangevuld volgens de eisen van uw financiële applicatie. Het registreren van de factuur is op dit moment al mogelijk.
Routering
Nadat alle gegevens in Easy Invoice zijn verwerkt worden de facturen in circulatie gebracht. Deze circulatie kan, op basis van uw procuratieschema, geautomatiseerd worden met EasyFlow.
Fiatteren
Budgethouders ontvangen een e-mail en kunnen via de link direct de facturen in hun werklijst verwerken. De budgethouder kan de facturen goedkeuren, controleren, parkeren of op boekingsniveau de codering aanvullen of aanpassen.
Betaalbaar stellen
Na goedkeuring wordt de factuur geëxporteerd naar uw financiële applicatie. De factuur is betaalbaar.
Archiveren
Alle goedgekeurde facturen worden digitaal gearchiveerd en zijn door (geautoriseerde) medewerkers opvraagbaar. De factuur is ook opvraagbaar vanuit uw financiële applicatie.
Bewaken
Zonder dat de crediteurenmedewerker er tijd aan hoeft te besteden bewaakt Easy Invoice het fiatteringsproces.